Jednoduchý domáci peeling

Ahojte!

V dnešnom článku Vám napíšem o jednom skvelom domácom peelingu. Tento recept som našla na internete, ale nakoľko tam nebola gramáž, tak som suroviny pridávala doslova od oka. Na prvý krát to nebolo ono, ale teraz mám už pomer namiešaný perfektne! Tu ho máte:

1 polievková lyžica medu
1  polievková lyžica hnedého cukru
pol polievkovej lyžice olivového oleja

Stačí len pomiešať a je to hotovo! :) Toto Vám úplne vystačí aj na 3-4 použitia (ja ho používam na tvár, lakte a nohy - suché miesta na tele). Peeling je vhodný na suchú pokožku nakoľko je dosť vláčny, ale ak ju máte zmiešanú, môžete po použití pleť umyť mydlom. Ja tento peeling používam pred aplikáciou samoopalovacieho krému na tvár.

Takto vyzerá výsledok :)


Mydlo, s ktorým si pravidelne čistím pleť: Carbone - prírodné čistiace mydlo s aktívnym uhlím (Soaphoria)


Samoopalovací krém na tvár: ALVERDE

Komentáre