Testujem: 



PONIO Fresh air - prírodný deodorant




Už rok skúšam rôzne prírodné deodoranty a hľadám taký, ktorý by mi na 100 % vyhovoval. Začala som ich používať po tom, ako som sa dozvedela o negatívnych účinkoch chemických deodorantov, ktorých obsah tvorí aj hliník. Ten môže (ale nemusí) zapríčiniť napr. rakovinu prsníka. Ale ako vraví jedna moja kamarátka, načo riskovať? :)

Dezodorant od značky PONIO som si kúpila na konci apríla z e-shopu konvalinka.sk. Používam ho teda už mesiac. Počas jedného roku používania prírodných deodorantov musím povedať, že tento mi sadol najviac.

Výhody
- úžasná vôna 
- dlhá výdrž
- spôsob aplikácie (ako pri klasickom dezodorante, čiže nie prstami)
- rozložiteľný obal
- možnosť dokúpiť si náplň
- je unisex

Nevýhody
- zanecháva trochu žlté škvrny na tele a na oblečení ( ale ešte NIKDY som sa nestretla s deodorantom, ktorý by to nerobil, ak taký poznáte určite mi napíšte dole do komentára)

CENA
Cena deodorantu je 7,50 €. Pre niekoho veľa, pre niekoho málo. Aj mne sa na začiatku zdala cena vyššia, ale musím povedať že som mala už aj drahšie deodoranty, ktoré som po pár dňoch používania mohla zahodiť do koša. Výhodou ale je, že ak sa vám náplň minie, môžete si dokúpiť novú za 5,20 €. 

TIP
- ak vám ako aj mne príde deodorant veľmi tuhý, zoberte si nádobku s rozprašovačom naplnte ju vodou, stretnite na pokožku a deodorant sa krásne rozotrie :) (na tento nápad som neprišla ja, čítala som ho niekde na internete) 





E-shop mi v rámci nákupu poslal aj vzorku prírodného deodorantu so silicami sladkého pomaranča a eukalyptu. Jeho vôňa mi však vôbec nesadla. 


Fresh air vrelo odporúčam! :)


Moja recenzia na e-shop konvalinka.sk https://simplicitybyzanet.blogspot.com/2018/06/balicek-z-konvalinkask.html

Žani  

Komentáre