Januárové úlovky/ January haul

Tak, asi na začiatok by som začala tým, že nie som nákupná maniačka.
Veci čo si kupujem potrebujem. Zvyčajne :)
Avšak, stane sa a občas sa v mojom košíku objavia aj veci, kvôli ktorým neskôr iba krútim hlavou. Ale za pocit šťastia to predsa stojí :)

Čaje (rozumej nápoj :))

Detox infusion od Marks and Spencer som už skúšala a musela som si ho kúpiť znova. Má veľmi príjemnú bylinkovú chuť a tie ja rozhodne môžem. Či čaj naozaj pomáha pri detoxe neviem, ale kedže obsahuje žihľavu a púpavu ktoré sú veľmi prospešné pre naše telo, asi je to tak :)
Alchemilkový čaj od značky FYTO pijem pretože má dobré účinky pre ženské zdravie. O jej účinkoch sa dozviete tu: http://zdraviezbozejlekarne.sk/alchemilkapasienkova/

ČASOPIS
Časopis Eva si bežne (skoro nikdy) nekupujem, ale toto číslo som nevynechala, pretože k nej boli pribalené skvelé DIÁRE. Za tú cenu som nikde nevidela taký pekný diár a ešte plus k tomu časopis to sa rovná výhodná kúpa.

ZÁPISNÍKY


Oba z Pepca. Ten so vzorom bol za 0,50 € a bez vzoru za 1,50€?, pričom je naozaj veľmi hrubý. Výhodná kúpa :)

KOZMETIKA 

Z kozmetiky tú mám len dva kúsky. Prvým je depilačný krém VEET a druhá je maska. S krémom som veľmi spokojná a maska je značky Balea (peel off maske dm), zlupovacia. Veľmi jemná s príjemnou vônou, ale ak sa mám priznať ja mám radšej od Baley čiernu zlupovaciu.

KNIHA

14000 things to be happy about/14000 důvodů ke štěstí

Knižka pri ktorej sa určite budete usmievať. Netraba zabúdať aj na maličkosti, ktoré sú každodenne okolo nás a vôbec si ich nevšímame, resp. ich prehliadame.



OBLEčENIE

Z oblečenia tu mám iba dva kusy. Prvým sú ponožky z RESERVED v zľave z 3 €. Sú členkové, ale zateplené. Zima Vám v nich rozhodne nebude. Druhým kúskom je kabát z Gate (gateu) za 20€ v zľave. (MILUJEM JANUAROVE VYPREDAJE)





TO JE KONEC :) x.X Jane

Komentáre