Balíček z konvalinka.sk ❤

Čaro prírodnej kozmetiky som objavila decembri 2016, keď som si prvýkrát objednala mydlo na tvár od značky Soaphoria. Vtedy som jej úplne podľahla.

Dnes Vám ukážem obsah balíčka, ktorý som si objednala ešte v apríli z internetového e-shopu konvalinka.sk. 

Na tento  e-shop som nenarazila úplne náhodou. Niekoľko youtuberiek, ktoré sledujem, spolupracovalo s týmto e-shopom. Cieľ dostať obchod do povedomia bol splnený! (aspoň v mojom prípade :)) 

Prečo práve tento e-shop?

Má rozmanitú  ponuku produktov (všetko na jednom mieste). Cena poštovného mi v porovnaní s inými internetovými obchodmi prišla  celkom výhodná. (ak poznáte ešte výhodnejšie, dajte mi určite vedieť dole do komentára) 

Poštovné 
Poštovné ma vyšlo na 2,50 € s tým, že som si dala balíček poslať na poštu a peniaze som poslala vopred na účet. Objednávala som si produkty v utorok a v piatok som ich už mala doma. Hoci mi prišiel balík veľmi rýchlo, tak som sa naň tešila, až sa mi to zdalo ako nekonečná doba :P. 

Obsah balíčka 

Krásne zabalený :) 


       a milý odkaz vo vnútri :)


  Zásoby kozmetiky na pár mesiacov, už teraz sa teším na ďalší nákup! :P


Mliečne potešenie - organický sprchovací gél 250 ml SOAPHORIA a Carbone - prírodné čistiace mydlo s aktívnym uhlím 110 g SOAPHORIA

  • Tieto dva produkty si objednávala moja sestra, ale mám s nimi osobnú skúsenosť. Mydlo som začala používať od decembra 2016 v dôsledku prevencie a liečby občasného akné. Dodnes ho pravidelne používam a mám pocit, že vôbec z neho neubúda. Som s ním veľmi spokojná. Používam ho na čistenie a odličovanie pleti. Sprchový gél som objednávala už tretíkrát. Telo umyje a pokožka po použití nie je červená a nesvrbí (mám citlivú pokožku). Mojej sestre sadla jeho vôňa - ako keby jemne kokosová, mne až tak nie. Vonia stále rovnako, avšak jeho farba ma vždy prekvapí, nakoľko je stále iná. :)

Už dlhšie som si chcela zaobstarať zero-waste odličovacie tampóny. Pôvodne som chcela hačkované, ale kedže v ponuke e-shopu boli tieto Odličovacie tampóny Zero waste 2SIS, tak som si ich zaobstarala. Som na ne veľmi zvedavá.


Dlho už hľadám prírodný dezodorant, ktorý by spĺňal výdrž ako chemické deodoranty. Preto som sa rozhodla vyskúšať Fresh air - prírodný deodorant 75 g od značky PONIO. Na konkrétne tento som čítala veľmi dobré recenzie, a tak sa už teším na jeho vyskúšanie. Veľmi sa mi páči jeho vôňa - ako čerstvý citrón. V recenziách písali, že má neutrálnu vôňu. Mne príde výrazne citrónová. Vonia úžasne!



A teraz prechádzam k hlavnému bodu môjho nákupuTuhý Šampón - Ylang Ylang 25 g NAVIA. Je to môj prvý prírodný tuhý šampón, ktorý vyskúšam. Prekvapila ma jeho zvláštna vôňa a mini veľkosť. 

DARČEK

K objednávkam konvalinka.sk (ale aj iné e-shopy ) vždy pridáva darček. Výhodou je, že si môžte sami vybrať zo súčasnej ponuky. Ja som si vybrala túto mini šuhajdu - VZORKA Pomaranč a eukalyptus - prírodný deodorant PONIO. Hoci vôňu pomaranča v kozmetike ani v potravinách (okrem čerstvého) nemusím, v kombinácií s eukalyptusom mi príde celkom fajn. 




Už sa veľmi teším na používanie všetkých produktov! 
Nakoľko som článok písala už v apríli a všetky produkty mám odskúšané, v ďalšom článku napíšem recenzie :)

Recenzia na Fresh air - prírodný deodorant 75 g od značky PONIO: tu :)

❤❤ Žani 

Komentáre