Júnový nákup kozmetiky

Nie som typ človeka, ktorý často nakupuje. Ak navštívim nejaký obchod, tak vždy s jasným cieľom (napr. potrebujem šaty, kúpim si šaty, potrebujem lak na nechty, kúpim si lak). Samozrejme, občas sa stane, že si kúpim vec, ktorú som tak úplne nepotrebovala.

V dnešnom článku Vám ukážem, čom som si za mesiac jún zaobstarala z oblasti kozmetiky.  

Môj prvý nákup bol v DM drogerie. Kúpila som si lak na nechty COLORAMA 60 SECONDS od značky Maybelline. Samozrejme, mala som možnosť ho už aj vyskúšať. A musím povedať, že je to najlepší lak po dlhšej dobe aký som mala! Vydrží mi na nechtoch vyše týždňa, a nato aký je svetlý, úplne stačí jedna vrstva. Ale dve sú úplne naj! Ak si kupujete chemické laky na nechty, tak tento určite odporúčam. Je to odtieň 301. Ďalšou vecou, ktorú som si kúpila je zábal na nohy Feel Well značky Balea. Hmm, ale tá vôňa. Pripomínala mi osviežovač do záchoda. Druhý krát by som si ho asi nekúpila. A to najlepšie na záver. Charcoal Nose Strips pásiky na čierne bodky, tiež od značky Balea. Na tie som počula zatiaľ samé chvály. Musím potvrdiť, že áno. Sú najlepšie! Škoda, že sa aplikujú iba na nos. Ja by som si ich dala hoci aj na celú tvár! :D Odporúčam!


Z DM-ky mám ešte toto telové mlieko BALANCE BODYLOTION Bio-Aloe Mandelol od značky SANTE. Tá vôňa je neskutočná! Ako čerstvá medovka s troškou alkoholu :D. Aj čo sa týka hydratácie tak je celkom fajn. Odporúčam.


Druhé nákupy boli v mojej milovanej Soaphorií. Kúpila som si sprchový gél Himalay. Od vône som v podstate nič neočakávala, veď je to len soľ! Ale, oh, môže sprchový gél voňať ako ROMANTIKA???? Pre mňa áno. Odporúčam! Druhá vec je tuhý šampón Shinyshamp na normálne vlasy. Odskúšaný ho ešte nemám, takže neskôr očakávajte recenziu. :)


Asi pred 4 mesiacmi som si kúpila zero waste odličovacie tampóniky. A potom som si povedala! Do pekla však si nebudem odlakovávať nechty s nimi a potom si s nimi odličovať tvár! Tak som si bola kúpiť tieto klasické z COOP Jednoty. Klasika. Potom som zistila, že nemám vlastne ani odlakovač. Tak som si v našej mestskej drogérke kúpila tento obyčajný NAIL POLISH REMOVER od značky REVERS. V pohode odlakuje nechty.


 A to je všetko. Vidíme sa nabudúce! :-* Žani xxx

Komentáre