Mini recenzia: ECODENTA TOOTHPASTE

1. 8. 2018

V dnešnom článku Vám napíšem o zubnej paste, ktorú som skúšala.

Túto vzorku mi poslal e-shop Rosemont ako darček k nákupu v rámci objednávky. 

ECODENTA je to prírodná zubná pasta bez chemických zložiek, ktorá má vybieliť zuby, osviežiť dych a čistiť zuby of course. 



Moja skúsenosť: - po týždni používania sa mi nezdá, že by extra bielila zuby (samozrejme po dlhšom 
                              používaní sa môžu výsledky líšiť)
                           - používala som ju veľmi málo, preto neviem určiť či bojuje proti zubným kazom a 
                              revitalizuje a ošetruje ďasná 
                            - na preventívnej prehliadke mi stomatologička pochválila pekne umyté zuby, čiže 
                              pasta je dobrá proti zubnému povlaku a je šetrná k zubom
                            - a čo sa týka sviežeho dychu, tak pasta má skôr neutrálnu vôňu, takže efekt ako po 
                              mentolovej zubnej paste neočakávajte 



ZA MŇA 9/10 ODPORÚČAM! :)

Ak premýšľate o tejto zubnej paste, majú aj iné druhy. Mňa celkom láka tá melónová. 🍉


x.X Žani 

Komentáre