Aká je správna ústna hygiena?

Ahojte,

v dnešnom článku Vám napíšem ako sa ja starám o svoje zúbky. Mnoho ľudí túto tému veľmi podceňuje. Dopredu píšem, že ja nie som dentálna hygienička ani stomatologička! Aj ja mám problémy so zubmi. Medzi ne patrí napr. krivé zuby ( hoci som už 2x mala stojček, ale vďaka mojim osmičkám sa mi celé zuby opať skrivili a potom tie osmičky ajajaj).

Tieto problémy sa síce so zubnou hygienou vyriešiť nedajú, ale vďaka dokladnému čisteniu zubov sa dá predchádzať zubnému kazu, kameňu atď.

Doležitá informácia - zubná hygiena nie je to, keď si večer vyčistíte zuby kefkou!

Ja keď si umývam zuby ako prvé použijem zubnú pastu. Teraz momentálne používam Alverde 5in1 Zahncreme. Nakoľko ju používam iba krátko, recenziu si nechám na neskor. Predtým som používala ECODENTA čiernu zubnú pastu. S ňou som bola veľmi spokojná. Má príjemnú mentolovú vonu a dobre zuby vyčistí (pochválila ma aj zubárka - hoci zuby si čistím ja :P). Obe boli z DM-ka.

Po umytí zubov nasleduje čistenie prostredníctvom zubnej nite. Ja používam klasickú zubnú niť z Lidl už dlhé roky a som s ňou spokojná. Nedávno som si kúpila niť značky Oral. Tá cena sa nedá porovnať, ale musím povedať, že kvalitovo som spokojnejšia.

Po použítí nite nasleduje výplach ústnou vodou. Ja momentálne používam značku ECODENTA (mám ju z DM -ky) a som s ňou nesmierne spokojná. Jediná jej nevýhoda je cena. Tá je vyše 10 € ak sa dobre pamatám.

Tak v skratke k mojej dennej večernej zubnej rutine. Dúfam, že sa Vám článok páčil.
Aké prírodné produkty na zuby používate vy? Určite mi dajte vedieť.


papa Žani

Komentáre